vrijdag 16 november 2007

Zo denk ik nu over kindermishandeling, ik weet nu wat je moet doen als je vermoedt dat een kind mishandeld word. Ik zelf vind het verschrikkelijk als ouders hun kind iets aan doen. Wat de aanleiding tot mishandeling is heb ik geen idee van. Misschien is het kind heel erg vervelend, zijn de ouders verslaafd, of bedenk maar een oplossing, één ding weet ik wel, het is niet normaal! Als ik later zelf een kind heb, zou ik het kind nooit maar dan ook nooit met 1 vinger aan raken, ja een corricierende tik DAT mag! maar echt mishandelen gaat me boven de pet.

1 opmerking:

Anoniem zei

hey amanda,

ik ben nuwal yousef uit wa5sp3-b. ik heb te horen gekregen dat jij mijn weblog-buddy bent voor de komende tijd althans.

nou vandaar dat ik een berichtje geplaatst heb op je weblog. laat ook even een berichtje bij achter.

groetjes