zondag 18 januari 2009

Voorlezen

Er werd mij gevraagd of ik wou voorlezen bij de oudste peuters, ik dacht ooo wat leuk of niet! maar ik zal het wel zwaar krijgen.

Ik zat daar op de bank en de kinderen gingen voor me zitten en ik begon met voorlezen. Had ze natuurlijk wel eerst gewaarschuwd en als ik 2x had gewaarschuwd dat ik dan het boekje dicht zou doen. Nou ik was aan het lezen en de kinderen bleven muisstil, als ik ze een vraag stelde over iets dan gaven ze gelijk antwoord. Het was een fijn gevoel dat ik de kinderen onder controle had, het boekje was uit en ze wouden hem nog een keer horen! Dus ging ik het nog een keer voorlezen.

De leidster van die groep vond dat ik heel goed en duidelijk kon voorlezen en dat ik de aandacht van de kinderen hield, dat vond ze heel knap!

Geen opmerkingen: