zondag 18 januari 2009

over opvang

Eerst vond ik het zielig dat kinderen op een kinderdagverblijf worden gedropt.
Maar nu ik meer ervaring heb op dat gebied, heb ik er een andere kijk op gekregen.
Ouders die moeten werken omdat ze anders geen brood op de plank hebben, daarvan snap ik het heel goed dat zij het kind naar een KDV brengen, maar als allebei de ouders werken omdat ze een goed leventje willen leiden dan vind ik het alsnog zielig voor het kind maar dat is aan de ouders.

Sommige kinderen blijven 2 dagen maar anderen kunnen ook een hele week komen, dat vind ik wel zielig want dan is het kinderdagverblijf zeg maar de opvoeder voor het kind terwijl wij daar niet eens voor zijn. Maar ja dit is mijn mening wat ik er van vind, de ene kant is het zielig maar andere kant went het kind er vanzelf aan en ik kan er niks aan veranderen...

Geen opmerkingen: